Selasa, 8 Februari 2011

kasih seorang teman

Hai, semua..lama sudah kita bercuti sempena tahun baru cina. Hari ini saya ingin berkongsi pengalaman sewaktu cuti baru-baru ini. Pada 3 februari 2011, saya telah demam, pada ketika itu saya dan seorang teman baru balik dari johor bercuti selama tiga hari di sana. Sewaktu saya demam, teman saya sangat prihatin dan baik menjaga saya. di sini dapat dilihat budi dan kasih seorang teman tiada nilainya yang dapat dilihat dari segi perlakuannya sewaktu menjaga saya amat ikhlas dan dapat dilihat menerusi bahasa badan yang ditunjukkan oleh teman saya. Terima kasih teman, jasamu dan kasihmu kekal abadi dalam hidup ini buat selamanya.
        Sedikit coretan, bahasa badan juga disebut komunikasi bukan lisan yang meliputi gerak geri tubuh badan seperti mata, tangan, kepala dan lain-lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan